onsdag 12. november 2008

Hvor mye tåler egentlig en mac?

Ser ut til at vi driver og tester det her i huset. For en stund tilbake ble ledningen til laderen nesten revet av, men virker fortsatt. I går sa det pang, og hele maskinen gikk i gulvet med et smell. Ja, tenkte jeg- det var vel slutten på den maskinen, men neida- den virker like godt den! Dvs selve skjermen har løsnet fra rammen, så det er nok et spørsmål om tid. Nå sikkerhetskopierer jeg derfor til den store gullmedaljen, og neste trinn er å sjekke om jeg har forsikring som dekker herligheten. For, jeg innrømmer det, jeg er avhengig av min søte lille 12" ibook...

2 kommentarer:

Rasofiel sa...

Haha!!! morsomt at du sier det :D Jeg har mac selv, og er forundret at den fortsatt er i live etter så mye knall og fall :D Glad jeg kjøpte mac. Det er en takknemlig investering *love* VyanMica

Anonym sa...

Som mac-elsker, må jeg nesten bare si: "staaaaaaaaaakar macen!!!!!!! " :) Må stelle pent med stakar lille pusen.... :)